Saturday 15 September 2012

Hebat Sangatkah Kuasa CINTA


...SaLaM...


Bukan saya mahu mendabik dada... bercakap besar, atau katakan yang saya ni baik di mata masyarakat..
ala2 "good" tapi saya kecewa... kecewa pada siapa2 yang seawal dulu saya kenal menjaga dirinya, auratnya, walaupun dia tahu yang dia tak lah se"alim" mana, tapi dia tahu menjaga maruah keluarganya, diletakkan maruah keluarga di hadapan. Dia hanyut dalam kuasa CINTA tetapi sekarang??? sgt kecewa bila dia accept saya sebagai rakan facebooknya, tapi ternanti-nanti juga "approval"nya... dan saya lihat, itu bukan dia yang saya kenal seawal waktu dulu...


-----> Tidak saya sangka kawan yang saya pernah kawal seawal usia matang mula menjengah (sekolah menengah). Sedihya saya melihat dia begitu. Tidak perlulah saya huraikan sedalam mungkin. Tapi yang pasti ia memang berubah.
Moga dia sedar apa yang dia lakukan dan siapa dia sebelum sekarang.

.......................................

No comments:

Post a Comment